mostra di u Bangladesh

A più grande mostra annuale di macchine di cucitura in Bangladesh hè ghjunta à una cunclusione riescita.Sta volta a nostra sucetà principarmenti exhibitu un cumplettamente amacchina automatica di saldatura di sacchetta laser, chì hè una nova macchina di vestiti.Unumacchina di saldatura di tascapò salvà 6 travagliadori, ùn hè micca necessariu un travagliu qualificatu, è i prudutti prudutti sò perfetti.Parechji invitati sò pieni di lode per i nostrimacchina di saldatura di tasca laser.

21
22

Avemu avutu a ricerca è u sviluppu di questumacchina di saldatura laser completamente automaticaper 3 anni, è l'avemu constantemente aghjurnatu.Avà e so funzioni sò diventate più è più putenti, è u so funziunamentu hè sempre più stabile.Duranti i 3 anni di l'epidemie, ùn avemu micca andatu à l'esteru.I clienti stranieri cunnoscenu assai pocu di questumacchina di saldatura di tasca laser, è tutti volenu sperimentà u funziunamentu di a macchina à distanza vicinu.In l'ultimi anni 3, avemu ancu liberatu continuamente l'ultimi sviluppi di a macchina nantu à u nostru situ web è e plataforme di e social media.Parechji invitati da u Bangladesh è i paesi vicini anu amparatu nantu à e nostre macchine.Sta volta, avemu apprufittatu solu di l'esibizione per operarle è osservà.Eranu assai impressiunati da a prestazione superiore di a macchina.

Questumacchina di saldatura di tasca laserpò fà una varietà di forme di sacchetta è hè adattatu per una varietà di tessuti.Parechji invitati à l'esibizione anu pigliatu i so tessili è anu pruvatu direttamente cù a macchina, è sò stati tutti sorpresi da i risultati.

Aspittendu u mercatu di Bangladesh in 2023. Aspittendu u mercatu globale in 2023. Spergu chì pudemu furnisce un serviziu megliu.


Tempu di Postu: Feb-09-2023